[Kepviselok] KolHÖK választás

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 16., P, 19:17:56 CET

Kedves Jancsó Tamás, kedves Képvselők!

Nem véletlenül nem írtam még. Akkor szerettem volna, amikor minden
végleges. Ugyanis új EB tagot kell delegálnia a KGY-nak, mivel Tóth László
(BTK, előző EB elnök) Alapszabály-ellenesen lett delegálva: a KGY az
általa választandó EB tagot _saját_tagjai_közül_ delegálja. Ezt már
jeleztem az elnökség
felé, 20-án lesz a rendkívüli KGY.
Amúgy meg már a választmányi emlékeztetőben Melinda megírta, hogy
bejelentetted, így aki olvasta az emlékeztetőt, az értesült róla.

üdvözlettel:
Csupor Mariann
kollégiumi biztos

> Sziasztok!
> Sajnálom, hogy Csupor Mariann, nem tudott öt perc időt szakítani erre az
elműlt másfél hétben, pedig megkértem rá. . .
> Csak tájékoztatni szeretnélek Titeket arról, hogy november 6-án az ELTE
KolHÖK elnökválasztó küldöttgyűlése egy tartózkodás mellett Ribling Tamást
a KCSSK volt BTK-s DB elnökét választotta meg KolHÖK elnöknek.
> Külön kiemelném, a számunkra örvendetes hírt, hogy a TTK-s Szarka
Bálintot titkári és pályázatokért felelős referensnek választották, ő a
KCSSK TTK-s DB tagja.
> Véleményem szerint egy olyan KolHÖK kezdte el most munkáját, amellyel
jól együttműködve tudjuk majd védeni a TTK-s kollégisták érdekeit!