[Kepviselok] beszámoló

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 19., H, 13:18:17 CET

Sziasztok, alább a beszámolóm

A Környezettudományi Centrum ülésén egy alkalommal vettem részt, ezt
követően Pataki Zoltán és Kray Zsuzsit delegáltuk be a Tanácsba.

A IV. éves környezettudomány szakos hallgatóknál komoly tantervi problémák
voltak (nem volt tanterv) ez ügyben a hallgatókkal hosszú és részletes
információcserét és egyeztetést követően Weiszburg Tamáshoz fordultam,
akivel közösen, egy az egész évfolyamra számára összehívott megbeszélésen
mindenkire külön figyelmet fordítva feloldottuk a problémát.

Bodó Máté, Sárközi Edit és Klincsek Krisztina főszervezésével
megrendezésre került a Gólyaavatónk, melyhez ígéretemhez híven személyesen
is illetve anyagilag is hozzájárultam.

Figyelemmel kísértem kiváltképp a külügyes csapat ténykedését, ugyan
történtek előrelépések, de környezettudományi Erasmus koordinátorunk
továbbra sincsen.

3 alkalommal tartottunk szacsot. Jók voltak és hasznosak.

Tisztségemből fakadó egyéb kötelezettségeimnek (Választmány, fogadóóra)
természetesen eleget tettem.

Ha bárkinek bármi kérdése volna, jelezze!

Üdv:
Atesz

Ferenczi Attila
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterüet Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Mobil:   30 - 4831180