[Kepviselok] omhv-kérdőív

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 20., K, 08:24:13 CET

Szia!

Köszi a javaslataidat, de elküldöm az eleddig legvéglegesebbet, és abban
pár dolog kicsit másként van.

A javaslataidra reagálok:
"Az oktatás tárgyi feltételei megfelelőek voltak [nem számít bele az
oktató értékelésébe]
Ezt lehet hogy részletezni kéne (pl, projektor, írásvetítő, megfelelő
méretű(!!) terem)"
Inkább (főleg, h ne legyen túl sok kérdés) kimaradt a tárgyi feltételekre
vonatkozó kérdés. Talán jövőre bekerül, talán nem.

"Mit gondol, mennyire volt korrekt az oktató Önnel/hallgatótársaival?"
Hmhm. Meggondolandó, jövőre biztos, hogy lesznek változások. Idén pedig
van helyette a minimumkérdőívben az objektiv tanári értékelésről szóló
kérdés, sztem vmennyire átfedi. (Nem teljesen, ez igaz)

"Viszont ne is legyen túl hosszú, mert nem töltik ki, szóval arany középút "
Sajnos igaz. A hallgatók lusták:) De megértem őket.

"Lehet most tudni valamit arról, hogy hány napig lehessen kitölteni?
Nálunk többen panaszkodtak, hogy „felmentem az etrre, de már nem
lehetett véleményezni”"
Lehet bizony. Az ETR-es kitöltés a szabályzat szerint egész
vizsgaidőszakban zajlik (!)

Egyúttal elküldöm a kedves képviselőknek és kiemelten a kedves
KT-tagoknak, hogy ismerkedjenek az anyaggal, mert remélhetőleg (ha minden
szép és jó) ezt az anyagot (kb) mint kari véleményt fogjuk viszontlátni a
szerdai ülésen. Nem meglepődni, és nem leszavazni:)

Szép napot. KGY-n, KGY előtt és után személyesen/telefonon/emailben várom
a kérdéseket, ötleteket. (Az ötleteket igyekszem nem elfelejteni, de igen
valószínű, hogy csak jövőre tudom őket érvényesíteni)

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes