[Kepviselok] Vodafone (fwd)

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Nov. 20., K, 11:34:48 CET

Az alábbi ajánlatot kaptuk a Vodafonetól. Szerintem hiper jó. Csatolva a
készülékek lettek volna ha a lista azt kiengedné, így csak a levél végén
egy példa (bár az már már elírásnak tuník).

A levelet az EHÖK-be küldtem el, de nem állhattam meg, hogy ti is tudjatok
a jó hírrol. Persze az elnökség még nemet mondhat.
(Ja ha nem lenne értheto, ez a HOK flottara vonatkozna.)

Balázs