[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK gazdasági biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 20., K, 12:01:59 CET

Sziasztok!

Mindegyik csak egy sor, de sok-sok munka van mögötte,tehát nagyon röviden
mit is csináltam szeptember 25 és november 20-a között:

Gazdasági biztosként:

A költségvetésünk kiköltése rendben zajlik – megmaradtunk az
időarányos költésnél
Rendben mentek az utalványozások – sokszor jártam miatta a
rektoriban, és sok számla után is szaladgáltam, ennek eredményeként eddig
minden számlát sikerült elfogadtatni
Volt rektori ellenőrzés – kisebb hiányosságokat találtak, főleg a
gólyatáborokkal voltak gondok
A 2007-es gólyatáborok pénzügyi ellenőrzésének megtétele – a
gondokat sikerült orvosolni
Sok-sok utalványrendeletet
Kapcsolatot tartottam az Alapítvánnyal – rendben mennek a dolgok
Fecóval lerendeztem a nagyrendezvények (EEN, Gólyabál, Nedvesest) pénzügyi
hátterét
Leltár – megvolt az éves leltár, komolyabb fennakadások nélkül
Tanácsokkal láttam el a Bolyai Kollégium Diákbizottságot pénzügyi kérdésekben
Tartottam fogadóórát – eddig még soha nem keresett senki 

Ülések:

Kari tanács - ott voltam mindegyiken
Intézeti tanács – ott voltam mindegyiken
Választmány – egyen nem voltam
EHÖK gazdasági bizottság – két ülés volt
EHÖK elnökségi – kettőn helyettesítettem Áront

Rendezvények:

TTK-IK gólyabál – zenekari koordinátor
Nedves Est – badge gyáros
BTK gólyabál – vendég
TÁTK Szakkolégiumok éjszakája – vendég
HÖOK vezetőképző Siófok – sok tapasztalatot szereztem
Részt vettem a Showhajtáson – sajnos csak az egyik részén
Kicsit segítettem a Bódvarákó Afterpartyn és a Földtudós gólyaavatón

Kollégium:

Tartottunk TTK-s küldöttgyűlést a Kollégiumban.
Újra megválasztottak a KCSSK TTK Diákbizottság elnökévé
Tartottam több Diákbizottsági ülést
A KDB sportreferenseként a konditerem felújítását folytattam
Voltam sok-sok Kollégiumi Diákbizottsági ülésen – sokat idegeskedtem
Részt vettem a KolHÖK elnökválasztó küldöttgyűlésén

Szép napot!

Jancsó Tamás
ELTE TTK HÖK
gazdasági biztos