[Kepviselok] shell korlatozas

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2007. Nov. 22., Cs, 11:50:18 CET

Kedves Kepviselok,

Az elmult napokban tobb felhasznalonak feltortek a fiokjat a szerveren.
Ez alapbol nem lett volna gond, de errol ugrodeszkazva akartak mas
szervereket torni, es emiatt az elte halozati felugyelet tegnap del
korul letiltotta a szervert a vilaghalorol. A tiltas miatt elkepzelheto,
hogy egyes, elten kivulrol kuldott emailek nem erkeztek meg, vagy a
kikuldott emailek visszapattantak, igaz ez az osszes levelezesi listara is.

A tiltast sikerult feloldatni, ellenben az osszes ttkhok.elte.hu
felhsznalotol megvontam a shell hasznalati jogot, megelozve a tovabbi
problemakat. Ez erinti az osszes, szerveren levo felhasznalot, beleertve
a tisztsegviseloi usereket is.

Amennyiben valakinek valami miatt szuksege van shell hasznalatra, kulon,
emailben jelezze nekem, es ezt a kerest szigoruan az informatikus at -ra
kuldje. Alapertelmezetten a shell immar mindenkinel ki lesz kapcsolva.

Ha nem hasznaltad eddig, vagy nem tudod, mi az a shell, Teged
valoszinuleg nem erint a korlatozas munkavegzesedben.

Udv,
Dudi