[Kepviselok] IT emlékeztető

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 22., Cs, 23:19:14 CET

Kedves Kollégák!

Elkészül a legutóbbi IT-ülés emlékeztetője, mely az IT belső honlapján;

http://abyss.elte.hu/users/ffiit

ill. az alábbi címen olvasható:

http://abyss.elte.hu/users/ffiit/documents/emlekeztetok/2007-11-13-e.pdf

Itt szeretném felhívni figyelmeteket arra, hogy a decemberi IT-ülést az
előzetesen rögzített időpont ( december 11.) helyett egy héttel korábban,
azaz december 4-én tartjuk.
A változtatás oka, hogy az egyetem személyzeti-, és pénzügyeinek záró
dátuma december 14., továbbá hogy az idei utolsó Kari Tanács ülés december
12-én lesz. Mivel számos, a fenti fórumokat érintő ügyet kell tárgyalnunk,
az IT-ülés előbbrehozatala több mint indokolt.

Üdvözlettel,

Lovas A. György
intézeti titkár

György A. LOVAS Ph.D.,assoc.professor
Dept. of Mineralogy
Centre of Geology and Environmental Physics
Institute of Geograpy and Earth Sciences
Faculty of Science
Eötvös L. University
H-1117 Budapest, HUNGARY
Tel: +36 1 3812206, Fax: +36 1 3812110