[Kepviselok] pályázat router beszerzésére

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 26., H, 11:21:26 CET

Kémia szakterületi koordinátor írta:
> A Kémiai Intézet kezdeményezésére felmerült, hogy vásároljunk egy routert,
> ami utána elhelyezésre kerülne a hallgatói gépteremben, így a jelenleg
> hardvergondokkal (plusz öreg-öreg gépek) küzdő gépteremben megoldható
> lenne a laptoppal rendelkező hallgatók számára az internethez való jutás.

Kedves Képviselők, Kedves Bosi,

a kérdés napirendre vételét a holnapi választmányon kifejezetten _nem_
javaslom.

Nem hiszem, hogy olyan irányban kellene haladnunk, és az önkormányzat
működési keretét olyan fejlesztésekre kellene költeni, ami intézeti,
kari stb feladat kell, hogy legyen. Maga a tétel nem nagy, éppen ezért
nem is értem, hogy erre, ha annyira fontos a kémiai intézet számára a
hallgatók felé internetelérési lehetőség biztosítása, nyilvánvalóan
abból célból, hogy tanulmányi kötelezettségeiknek eleget tudjanak tenni,
ne tudjon egy ekkora összeget az oktatási célokat elérendő biztosítani.

Nem hiszem, hogy precedenst kéne teremteni arra, hogy intézeti
infrastrukturális fejlesztéseket a hallgatói önkormányzat finanszíroz.

Láttunk már példát a matematikai intézet esetében közös
intézeti-hallgatói összefogásra, azonban ez nem alapinfrastruktúra
megteremtésére, hanem egy plusz szolgáltatás, közösségi tér
kialakítására irányult. Ebben kifejezetten nem várt pozitívum az
intézeti támogatás, hiszen nem oktatási/kutatási tevékenységről van szó.

Jelen pályázatból (ami inkább egy javaslat) hiányzik továbbá a fenti
esetben ugyanakkor meglévő oktatói állásfoglalás, nyilatkozat, támogató
szándék. Elengedhetetlennek tartom egy, az intézetvezetéstől érkezett
valamely említett dokumentum meglétét.

Ezek teljesülése illetve egyáltalán az elv elfogadása után tárgyalnám a
lehetőséget.

Szenes Áron
elnök