[Kepviselok] Vezetőképző támogatás

kulbiz at ttkhok.elte.hu kulbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 26., H, 17:27:39 CET

Tisztelt Választmány!

Támogatást kérek a november 30., december 1., 2.-ai külügyi vezetőképzőre.
A vezetőképzőt azért szerveztem, mert a külügyi csoport tagjainak alapozó
képzésre van szükségük hogy jobban belelássanak a külügyes dolgokba. Az
előadóink Ugrósdi Márton, Truka Vajk és Bársony Márton lesznek. Ezen kívül
a Szegedi Egyetem külügyesei is el fognak látogatni rendezvényünkre. A TTK
külügyi csoport tagjai akik részt vesznek:
Kiss Viktor
Ring Péter Dániel
Ekker Nikolett
Rábai Andi
Árvay Márton
Pataki Zoltán
Bunyik Karina
Támogatást kérek a szállásra, ami bruttó 1800 ft/fő/éjszaka, 7 emberre, 2
éjszaka összesen bruttó 25200 ft.

Előre köszönöm!

Bunyik Karina
külügyi biztos