[Kepviselok] [Fwd: Re: LEMONDÁS]

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 27., K, 09:45:40 CET

Kedves Végh Tamás!

A szóban forgó Küldöttgyűlésen a levezető elnök megkérdezte az Ellenőrző
Bizottságot, hogy véleményünk szerint mi a helyes eljárás, mit kellene
tenni, a Bizottság pedig véleményt formált. Az ezzel kapcsolatos
kérdéseket illetve észrevételeket a következő küldöttgyűlésen bármely
tanácskozási jogú résztvevő megteheti.

Azon kívül pedig továbbra is csak remélni tudom, hogy senkinek nem okozott
gondot az az egyhetes eltolás (a múltkor említett 6 héttel szemben), amit
ez a döntés okozott, és amivel kapcsolatban (szerintem teljesen
feleslegesen) a 4. levél kerül a levelező listára.

Üdvözlettel:

Lengyel Zoltán
Ellenőrző Bizottság