[Kepviselok] [Fwd: Szerdai elnökségire OMHV]

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 27., K, 17:01:46 CET

Sziasztok!

Konkrét kérdéseim az "anyag"gal kapcsolatban (ha esetleg sem a
Választmányra, sem az elnökségire nem jut el, legalább gondolkozásnak jó
lesz):

1. Mitõl lesz ez "Kéthullámú" kampány, azaz mikor kezdõdne az egész,
meddig tart, milyen szakaszokkal?
2. Matricák: remélem nem az egyetemi épületeket szeretnék a kollégák
teleragasztani velük.
3. Mi az a korong? (Ez olyan, mint a Xénia lázban az urna?)
4. Design: biztos csak én nem értem, hogy mi szerepel itt... de ezt
javíhatja az elnökségire bevitt kreatív (+1: mi az az omhv.hu ?)
5. Nem értem miért van szükség "demagóg" hívószavakra, miért nem az
igazságot írjuk le... a hallgatók minden ellenkezõ híreszteléssel
ellentétben nem hülyék, csak kevés információ jut el hozzájuk.
6. "Sok flash grafika, hogy látványos legyen az oldal." Remélem ezt
viccbõl írják csak és nem komolyból. Egy ilyen oldal biztosan nem éri el a
célját, mert annak fogják látni a t. látogatók, ami: olcsó reklámnak.
7. Honlap 120k: hm, hogyis? Ez mit takar: a design-t , a webszerkesztést
vagy mit? Fejben számolva: ha megvan a design, akkor egy "Egyszerû
oldal, aloldalak nélkül" elkészítése nem lehet több két napnál, de legyen
három, hogy tényleg igényes legyen, ez összesen 24 óra munka, mondjuk 2000
Ft-s órabérrel számolva (ez kábé reális): 48 000 Ft. A megadott összeg
szerintem sok.
8. További árak: ez most több félév kampányanyaga, vagy csak a jelenlegié?
Mert akkor felmerül bennem a kérdés, hogy hova fog elmenni 2000 plakát
(hacsak nem az aluljárókat is plakátoljuk), és a többi is hasonlóan túl
soknak tûnik. Kivéve, ha növelni szeretnénk a papír részvényeink
árfolyamát.

Bár a fentiek kötözködõsen hangozhatnak, nem gondolom, hogy ezt a fontos
kérdést el lehet bagatelizálni, hiszen az OMHV-nak az egyetemi
minõségbiztosítás fontos elemének kellene lennie. Szóval valami
komolyságot, stratégiát mögé....

<off>
Bár annó rengeteget papoltunk, hogy az elektronikus kitöltés jelen
formájában soha nem fog mûködni igazán (az ûrlap egy ergonómiai rémálom,
ráadásul annyiszor kell kitölteni, ahány órára jársz, nem tudom kinek van
kedve / ideje végigkattingatni, akkor már inkább passziánsz, annak van
látható eredménye), mégiscsak maradt, bár tény, hogy olcsóbb. Szóval
maximálisan egyetértek a papíros kitöltés fentartásával, ha az eredmények
megkapják a nyílvánosságot.
</off>

üdv,

 	Programozó Péter Balázs