[Kepviselok] kimentés

joey at ttkhok.elte.hu joey at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 28., Sze, 17:39:11 CET

Tisztelt Választmány!

Kimentésemet kérem a pénteki(jutkeres) választmányi ülésről!

Indokaim: a hét elején derült ki sajnos, hogy az egyik kötelező
szakirányos laboratóriumi mérésemet, ami a Szegedi Biológiai Kutató
Intézetben végzendő, most pénteken, illetve szombaton kell elvégeznem,
ebből kifolyólag le kell utaznom csütörtök este, és csak szombaton jövök
vissza.
Ergo nem tudok a válaszmányon megjelenni!

Emiatt elnézéseteket kérem!

ui: Viszont a fizika szakterületet érintő pályázatok miatt, megkértem
Barta Veronikát, illetve Juhász Krisztinát, akik maguk is adtak le jutker
páylázatot, hogy jelenjenek meg. Ha kérhetem a válaszmány tagjait
szavazzanak nekik tanácskozási jogot!
Köszönöm!

Üdv.

Harangozó József Gábor