[Kepviselok] Gratulaciom

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 29., Cs, 14:02:25 CET

Tisztelt Nevtelen leveliro!

Melyseges mely gratulaciomat szeretnem Neked / Onnek kifejezni!

Olyan gyonyoruen (tegezni foglak, ha nem zavar,bar ha zavar, azt is
leszarom) reprezentalod megnyilvanulasoddal a magyar valosagot, hogy
egyszeruen kacarasztam a gyonyortol. Tenyleg, koszonom a par boldog
pillanatot!

Miert is?

Mert te sem tudsz mast, mint masok munkajat lehuzni es a legjobb,
nevtelenul. Yee. Ezert tart ott minden es mindenki Mo-n, mert vannak olyan
szarjankok, mint te.
Ha velemenyed van, vallald. En is nevvel irok neked, nevvel masnak es bar
gyerekkoromban szerettem nevtelen szerelmes leveleket irni 1-2 lanynak,
azt azert mas motivalta..

Szoval ne haragudj, de szanalmas vagy.
Elbol tudom cafolni leveled minden 2. sorat es csak azert nem mindet, mert
van, ahol nincs konketum, csak rizsa.

Jah, es kedves, NEM TTKs leveliro. Olvasd el a jutalomkeret palyazat
kiirasat, es abban megtalalod a jutalomkeret celjat. Es a leveled mar
hirtelen okafogyotta valik.

A masik meglatasom, hogy ha nem latsz es tudsz mindent alaposan, kerlek NE
fikazd, tenyeknek es pontos kozlesnek beallitva azt. Ugyanis ezt
hazugsagnak, torzitasnak, vagy a tenyek elferditesenek hivjak.

Es mivel mindket dologban, amirol irtal, eleg aktivan vettem es veszek
reszt, tudom, hogy mi a valosag.
Es nem az, amit te leirtal.

De termeszetesen koszonjuk megjegyzesed.

Remelem mas kepviselok is ilyen jol mulattak rajtad es ezen keresztul a
szanalmas, magyar valosagon es azon a jovon, ami rajtad keresztul (is) var
minket.

Gratulalok. Mint a kommunizmusban, Nevtelenul. Hehe. Jo vicc. Csak itt mar
nem jon a fekete auto ejszaka.

Udv:

Ónodi Ferenc László