[Kepviselok] Beterjesztes: Nyuz osztondijak

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 2., K, 02:37:55 CEST

Tisztelt Választmány!

A Nyúzos ösztöndíjakat és az első négy szám értékelését mellékletként
csatoltam. Annyit fűznék hozzá, hogy a kb. 200 000 -es keretet (4 x 50 000
Ft) 90 Ft-tal lépjük túl, így kérlek titeket, hogy fogadjátok e!
A 3. szám ösztöndjíainak összege kiugróan magas. Ennek az az oka, hogy az
EEN-re két fotóst is küldtünk, akik nagyon sok képet készítettek és
egyikük egy napot, másikuk mindhárom napot végigfotózta. Őket is ebből a
keretből díjazzuk, így az kb. 10 000 Ft-tal megdobja a 3. számot.
Remélem a 4. szám értékelésével kapcsolatban nem gond, hogy még nem jelent
meg. A http://ttkhok.elte.hu/~foszerkeszto/nyuz3504web.pdf oldalon
megtekinthető pdf-formátumban. Azért most terjesztem be, mert, ha ezt a
következő választmányon tenném meg, akkor egy hónapos késéssel kapnák csak
meg a Nyúzosok az ösztöndíjakat.

Megértéseteket köszönöm:
Mécs Anna
főszerkesztő