[Kepviselok] [TTK-Info] Szalay kiado konyvei

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 2., K, 08:22:09 CEST

Kedves Képviselők,

először is elnézést mindenkitől a zaklatásért, akár megoldhattam volna
ezt zártabban is.
De.
Amikor azt ígértük a hallgatóknak, hogy az Info-listáról nem kapnak
spam-eket, akkor én ilyen levelekre gondoltam.
Tudom ki küldte ki a levelet, remélem valami magyarázat van rá (pl.
irgalmatlan szponzori pénzek, a szerző által dedikált példány valamelyik
csodás Danielle Steel regényből - kedvencem a Sors kereke - annyira szép
és érzelmes).
Egyébként, ki a fenét érdekel a Macskakönyv?
Vagy melyik gyakorlaton van varróiskola?
Üdvözlettel:

Szenes Áron

--
Szenes Áron