[Kepviselok] tandij

ELTE TTK HA Gazdasagi gazdasagi at alapitvany.elte.hu
2007. Okt. 2., K, 13:56:55 CEST

Elnezest aki az elobb is elolvasta - de ugy gondoltam, re:lapterv-kent
csak az igazan fanaticok olvassak majd el...es tenyleg fontosnak erzem,
hogy legyen parbeszed, vita, velemenyutkoztetes a kerdesben, ne csak
tuntessunk agy nelkul. Persze az a legegyszerubb.

***

Sziasztok!

Gondol vmit a Nyuz a tandijrol?
Azt gondolja amit az EHOK?
Vagy amit a TTK HOK elnoke? Vagy vmit megszavazott esetleg a valasztmany?
Netan a kgy?
En nem emlekszem jol, volt ilyesmirol mar szo?
Regen biztos, de esetleg nem kene felmelegiteni ezt az eszmecseret?
Eleg jelentos kerdes lesz a kovetkezo honapokban, detavasszal biztos, nem lenne
baj, ha mielobb lenne errol egy ertelmes parbeszed.

Akar a listan, akar egy valasztmanyon, netan-tan a kovetkezo kgy-n.
Lehet, hogy van errol egy allaspont tavalyrol - mondom, nem emlekszem pontosan,
de azert egy update-et megerne a dolog.

Varva a velemenyeket,

Sanya

Hobor Sandor