[Kepviselok] pályázat

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 2., K, 15:26:36 CEST

Tisztelt Választmány!

A korábbi évek hagyományainak folytatásaként idén is megrendezésre kerül
minden hét szerdáján a matekos teadélután. A matekos múzeum játékaival és
munkaerővel támogatja a rendezvényt, mely idén is a déli tömb arénájában
kerül megrendezésre.

A választmánytól heti 5000 Ft-os támogatást kérünk, melyet, teára,
cukorra, kenyérre, citromra, lekvárra, ropira és kekszre szeretnénk
fordítani.

A szervezők a megítélt összeg fejében heti beszámolót írnak a választmánynak.

A szakterülti koordinátor mulasztása: Sajnos a pályázattal megcsúsztam,
viszont a program nem szenvedett hiányt, az elmúlt 3 hét számláit már
leadtam a gazdasági biztosnak. Amennyiben utólagosan ezt elfogadjátok, így
a kért összeget 3 hétre visszamenően kérnénk.

Magyar Róbert