[Kepviselok] [TTK-Info] Szalay kiado konyvei

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Okt. 2., K, 21:05:11 CEST

Nekem minden ilyen alkalmat meg kell ragadnom! Nagyon egyetértek (még nem
olvastam az egyéb reakciókat, ha esetleg voltak)!

Bár már egy ideje letettem róla, régebben irogattam annak, aki a nekem nem
tetszõ cuccost kiküldte... szóval nem lenne rossz ha tényleg csak egy jól
körülhatárolt területtel kapcsolatosan mennének ki levelek.

Balázs