[Kepviselok] Golyabal tervezet

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 3., Sze, 16:31:56 CEST

Sziasztok!

Csatoltam a golyabal koltsegvetes-tervezetet, es programtervezetet.
A teljes program es idobontast holnap kuldom!

A koltsegvetes kialakitasanal torekedtem egy optimista (ahogyan mi
szamoltunk eredetileg) es egy pesszimista (ha a Kosheen hozza a road-jait
es technikusait is) verzio kialakitasara is.

Ez, hogy melyik kovetkezik be, holnap kiderul.
A reszletes bontast es a Kosheen elhelyezeset majd meg kuldom.

A programbontasnal fontos figyelni a PONTOS nyitasra, illetve a GYORS
(03.00 es 05.30 kozottre ki kell uriteni az epuletet!!) zarasra!

OFl
altbiz

Ónodi Ferenc László

Email: ferenc.laszlo at ttkhok.elte.hu
Mobil: 003630-68-47-819
Iroda / Fax: 00361-372-26-54
Name: koltsegvetes_tervezet_ver02_GB07.xls
Type: application/octet-stream