[Kepviselok] Osszetartas 03 - Tokaj kirandulas

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 4., Cs, 10:09:30 CEST

Üdv!

Elég sok embernek van kocsija, meg lehetne oldani, hogy pár ember kocsival
jöjjön és akkor a benzint össze lehet dobni, biztosan olcsóbb mint a
vonatjegy.

Ettől függetlenül a kérdéseimre nem kaptam választ, talán majd személyesen.

A választmányi beszámolóval várjunk. Ne rohanjunk annyira előre.

Egyébiránt a személyes beszélgetés is meg fog történi hamarosan, remélem,
viszont más súlyosabb dolgokról is lesz ott szó.

A médicsoportról meg csak annyit, hogy nem igazán műkődik, bár talán nem
csak az én hibámból, de azért valami van. Na most ez a csoport eddig is
létezett, pont a te hatásköröd alatt,na és ott valóban nem történt semmmi
hosszú ideig. De igazad van, a 0-át nem lehet kritizálni.

Amúgy nem kell semmit rám testálni, van nekem éppen elég dolgom, és
szerintem a munkámat jól ellátom. Azonban ha valami nem jól műkődik azt
számon fogom kérni, és amit eddig általános biztosként csináltál az nem
kielégítő.
Az EEN-t és a gólyabált megszervezted és az jó, ezért megérdemled az
ösztöndíjadat.

Mészi