[Kepviselok] imadlak titeket

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Okt. 4., Cs, 19:49:58 CEST

Sziasztok!

Vigyázzzzzzz!!!!! Szigoróan bizalmas, mocskolódó levél következik! Csak
akkor olvass tovább, ha szerinted az egész HÖK-be rajtad kívül senki sem
dolgozik! (A te munkád természetesen tökéletes!)

1. Felháborító, hogy az irodavezetõ nem tart rendet az irodában, amikor
ez az õ feladata.

2. Elfogadhatatlan, hogy a szoceh nem gondoskodik kellõ átvevõ emberrõl,
és sor képzõdik (nem számított idõben arra, hogy x v. y nem jön be mert
elalszik)

3. Jegyzetbónos döntésre nem igaz, hogy a taneh nem tud idõben gondolni és
még úgy megkérni a dékánhelyettest, hogy Nyúzba is be lehessen rakni, meg
már hétfõn ki lehetne küldeni stb....

4. Az meg, hogy az elnök még egy meghívót sem tud kiküldeni...

5. Miért nem a szerveh csinálja a gólyabált?

6. Melinda, hogy lehet hogy még nem vagy meg a 2006-os iktatás
ellenõrzésével és javításával?

7. EB, te meg erre a sok mindenre miért nem hívod fel az emberek
figyelmét, jársz mindenki nyomába???

Felháborító!!! Itt senki nem dolgozik. De talán... az alábbiakban
kérdések, illetve válaszok vannak, melyek a fenti állításokhoz illetve
kérdésekhez kapcsolódnak. Vigyázz!!!!! Kérdésre lehet kérdés is a
válasz...

A) Az EB ellenõriz nem figyelmeztet (jól néznénk ki, ha az ügyészségnek
minden alapítványt nyomon kéne követnie és figyelmeztetnie minden határidõ
elõtt, hogy tegye meg tv-i kötelezettségét).

B) Még csak pár napja van...

C) Te rendet csináltál magad után?

D) A 2007-et már majdnem megcsinálta.

E) Te elolvastad már az alapszabályt? És ugye még sose felejtettél el
semmit? Különösen az ilyen fontosak közül?!

F) Felajánlottad a segítséged, amikor szembesültél a helyzettel? Esetleg
te voltál aki késett? Vagy az egész nem izgatott annyira hogy ránézz a
dologra?

G) Te gondoltál rá, hogy ez jó ötlet lenne? Mondtad neki, hogy egyeztessen
errõl a kari vezetéssel?

Remélem aki 1-7-ig megszólításra került megérezte a lényeget és nem ír
felháborodott mailt. A többiekrõl csak azért nem írtam mert a fentieken
kívül mindenki sokkal jobb munkát végezz... csak olyan hülyék hogy a
fentieket választják meg a legfontosabb posztokra :).

Szóval senkinek sem tilos a saját dolgával foglalkoznia. Ha már úgy látja,
hogy rajta kívül senki nem dolgozik, akkor legalább õ...

Balázs

U.i.: Fecóról meg mindannyian tudjuk, hogy nem dolgozik. Sõt, lop csal és
hazudik. A múltkor a kertembe nekem is felállítódott egy sátor azt jöttek
emberek, hogy szeretnének dolgozni. Aztán zenakarok. Meg közönség, hogy
fizetne belépõt, szóval nem tudom mit vagy úgy nagyra az EEN-nel. Nem
gyõztem szétkergetni mindenkit, hogy legyen egy kis nyugtom. Az volt az
igazi munka!

U.i.2.: Piros :)

U.i.3.: Aki még nem érti/sértve érzi magát, olvasson tovább

Kövesd a linket!

http://hu.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%B3nia

Ha még utána se érted, olvass tovább!

A levélben irónia volt.

Ha még most se vágod. Sorry! A levél nem neked szólt, felejtsd el!  :)

Balázs