[Kepviselok] én is imadlak

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 6., Szo, 12:57:15 CEST

Sziasztok!

Hozzászólok egy kicsit most már én is.

Zárójelben

(Kicsit morcos vagyok, hogy ilyen levélváltásokra kezdtük el megint
használni a levlistát, olyan rég nem volt ilyen.)

(Szerencsére nem volt időm csütörtökön írni,pedig akkor biztos viccesebb
levél született volna. . .)

(Csak egy jó tanács:
Először próbáljunk meg személyesen arconköpni azt akivel problémánk van,
aztán küldjünk ilyen emaileket a mentorlistára. . .
De, ha nincs kedvünk látni a másik képét, akkor ne spóroljunk a pénzzel,
és hívjuk fel telefonon, úgy küldjük el a picsába. . . Magas a
telefonszámlánk, de nyugodtan használjátok az irodai telefont,erre nem kár
a pénz. )

Zárójel bezárva

Egyébként nem ezért kezdtem el írni a levelet, hanem mert találtam egy
vicces oldalt.

http://techline.hu/szubjektiv/20071005_vicces_windows_hibauzenet.aspx?s=rss

Nézzéttek meg, és örüljetek, hogy a mi gépeink legalább be sem kapcsolnak.
.  .

u.i.1. A győztes hibaüzenetet ajánlom a titkárunk figyelmébe! amíg az
iktatás nincs kész, 2004-ig visszamenőleg.

u.i.2. Az irónia nem az a hely, ahol az irónok élnek.
köszi Balázs! :)

Tommo
provokátor