[Kepviselok] Külügyi Csoport ülés emlékeztető

kulbiz at ttkhok.elte.hu kulbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 6., Szo, 15:05:55 CEST

Sziasztok!

Csatolom az emlékeztetőt, de itt is olvashatjátok:
Ülés kezdete: 17:15

Előre kiküldött napirendi pontok:
1.Biztosi tájékoztató
2.Ösztöndíjak
3.Rendezvények
4.Mentorprogram
5.Egyebek

Módosító javaslatok nem voltak.

1. Biztosi tájékoztató:
Beszámoltam a csoportomnak eddigi tevékenységeimről:  átvettem a
levelezőlistát, már van 5 hallgató aki érdeklődött ösztöndíjak íránt,
főleg Erasmusról volt szó. Továbbá, felvettem a kapcsolatot a campus másik
két kar külügyesével és beindult az Őszi Külügyi Fórum szervezése. A
Csoport munkájára magán a fórumon számítok: plakátok, nyilak, molinók
kirakása. Elértem azt a 6 diákot akik külföldről jöttek tanulni az
egyetemünkre, segítettem nekik az alap dolgokban. Szereztem múlt évi
anyagot az ösztöndíj lehetőségekről, áttanulmányoztam őket. Kapcsolatba
léptem Környei Ildikóval, a TTK Erasmus koordinátorával.

2. Ösztöndíjak:
Bemutattam a múlt évi ösztöndíj szervezetek promóciós anyagait, felkértem
hogy mindenki válasszon magának egyet és nézzen utánna. Hornyák Szilvia
vállalta a DAAD öszöndíjakat, Kiss Viktor pedig a Vrije Amsterdami egyetem
Nemzetközi MSC programjait. Hornyák Szilvia felhívta a figyelmünket hogy a
MÖB Iroda 2007. október 17-én 13 órai kezdettel nyílt tájékoztató napot
tart az aktuális DAAD pályázati lehetőségekről, mivel ő nem tud elmenni
Pataki Zoltán és Árvay Márton jelentkeztek hogy valószínűleg el tudnak
menni.

3. Rendezvények:
A legközelebbi rendezvény az Őszi Külügyi Fórum. Otkóber 24-ére szerdára
lett szervezve, a Hallgatói Ügyfélfogadó Téren. A hely még nem 100%, de
hétfőn el fog dőlni. A plakát tervezését a TÁTK Külügy vállalta, jövő
hétre kész lesz, ugyanaz az ember tervezi a molinókat is, 3 molinóra
gondoltunk, két bentre, egy kintre. Ha időben nem lehetnek készen akkor
jövőre hagyjuk az elkészítésüket. Meghívtam az előadókat, még nem jeleztek
vissza: Környei Ildikó és Nemes Nagy Józsefről lenne szó. A hétvégén
lesznek meghívva az ösztöndíj szervezetek is.

4. Mentorprogram:
A 6 külföldi diákból 5 igényelt mentort. Ekker Nikoletta, Kiss Viktor és
Jós Endre vállalták el a három török hallgatót, Árvay Márton pedig a két
francia hallgatót. Az elején részletes utasításokkal fogom ellátni őket,
hogy később önállóan tovább tudják építeni velük a kapcsolatot. Mentor
konferenciát is tervezek szervezni a TTK mentorainak. Pataki Zoltán
felhozta hogy ki kellene hirdetni a karon a külföldiek mentorálását,
mindenki jó ötletnek tartotta, de a megvalósítás elmaradt, külföldi diákok
hiány miatt.

5. Egyebek:
Valamelyik hétvégén tervezünk majd külügyi vezetőképzőt. Nagy örömömre
Lakó Viktória vállalta a külügyi titkári tevékenységek végrehajtását.

Ülés lezárva: 18:20-kor.

Bunyik Karina
külügyi biztos
TTK HÖK

Name: Külügyi Csoport ülés emlékeztető.doc
Type: application/msword