[Kepviselok] Vélemény a küldöttgyűlés meghírdetéséről

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 7., V, 23:44:32 CEST

ELTE TTK HÖK Elnök írta:
> Kedves Képviselők,

> Amit én vetettem föl, az összes pontjában.
> Röviden kiegészíteném.

> Szóban értesítettem Dékán Urat a kgy tényéről. Nem időben. "Meghívni"
> szó szerint eszem ágában sem volt (remélem ismeri a rá vonatkozó
> szabályt, hogy ott lehet, mint meghívott), talán így mindannyian jobban
> jártunk.

T. Listaolvasók!

Mégis mi rejtegetnivalónk van a dékán előtt, hogy úgy intézzük, hogy ne
jöjjön el? Érdekes, más karokon, egyetemeken ez máshogy működik.
Szerintem ez is egy dolog, ami miatt nem ott tartunk, ahol kellene (lásd
korábban kiküldött pályázatom)

> Őszintén szólva ez motivált. Nem tartom megfelelő probléma-súlyozásnak a
> "képviselői beszámolók" sürgetését, azt, hogy "küldjék ki időben" (amire
> egyébként a rendelkezést legyen kedves valamelyik EB tag idézze be
> nekem) és azt, hogy az Alapszabályunktól tértünk el.

Én azt gondolom, hogy a szabály nem tudása nem mentesít a következmény
alól. Egyébként küldöttgyűlési határozat van róla, és ez ki is lett
időben küldve.
> Törekedünk arra, hogy a jövőben ez ne történjen meg.
>
> Javaslatom: (egyetértésben Csabival)
> - a főszerkesztő feladata: KGY hirdetése a nyúzban
> - az elnök feladata: a meghívó továbbítása a dékánnak
> - az informatikus feladata: a meghívó kihelyezése a honlapra
> - az EB feladata: mindezekre rákérdezni, és ellenőrizni

Hát nekem kicsit más a véleményem.
Az elnök feladata a meghívó elküldése a Nyúz számára, a dékán számára és
az informatikus számára. Innentől nem lesz probléma, hiszen a nyúzosok
berakják a határidőn belüli cikkeket, az informatikus kirakja a számára
eljuttatott cikkeket, és ekkor nincs is szükség az EB-re.

Palkó Tamás