[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.10.12, 8:00, Déli tömb]

sirpepe at ttkhok.elte.hu sirpepe at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 11., Cs, 16:43:30 CEST

Üdv,

Az információk nem megosztása / visszatartása (esetleg egyoldalú
ábrázolása) a hatalomgyakorlás egyik eszköze, ezt többnyire az ebben kezdő
HÖK vezetők is felismerik (miért is tagadnám, annó én is éltem hasonló
eszközökkel, bár kérdésekre mindig válaszoltam).

Ezzel azt is el lehet érni, hogy minél kevesebben éljenek a részvétel, és
adott esetben a véleménynyílvánitás lehetőségével, hiszen ennyi alapján
nem lehet eldönteni, hogy érdemes pl. egy labor gyakorlatot (adott esetben
a jól megérdemelt alvást) felcserélni erre.

Tengermély tisztelettel,

Programozó Péter Balázs
ex-hatalomgyakorló