[Kepviselok] 3507 lapterv

ELTE TTK HA Gazdasagi gazdasagi at alapitvany.elte.hu
2007. Okt. 16., K, 07:18:09 CEST

On Mon, 15 Oct 2007, Tétékás Nyúz f?szerkeszt? wrote:

> [...]
> 16. Rejtvény
>
> "Vállalnivalók":
> A tandíjjal kapcsolatban kellene hallgatókat megkérdezni (hasonlóan, mint
> a Bolognai összeállításban). Amire ki kellene térni: mi a véleményük a
> tandíjról, hallottak-e az alternatív javaslatról, mennek-e/mentek-e
> tüntetni. Kb. 3-4 mondatot (350-400) karakternyi kell, és lehet?leg minél
> több gólya, hiszen ?k a leginkább érintettek ebben + a másodévesek, mert
> MSc-ben nekik is fizetni kell. (akár azt is meg lehet kérdezni, hogy
> tudják-e, hogy minek a rövidítése a FER, mennyi lesz az ELTE-n, kiknek

hogy kiderüljön, hogy mennyire tájékozottak a hallgatók)

****
Vajon  5-10 (a bolognas cikkbol kiindulva) hallgato megkerdezesebol
kiderul mennyre tajekozottak?
Az oldal ketseg kivul jol nezett ki a multkor is - de ez a megkerdeztuk az
utca emberet, es akkor ezt gondolja a tomeg engem kifejezetten a
hiteltelen ujsagokra emlekeztet.

Mi lenne, ha a Nyuz a mentorrendszer segitsegevel csinalna egy viszonylag
nagy mintas  - pl. 500 fos felmerest? Vagy akar minden golyat
megprobalhatna megkerdezni. A mentorokon kereztul elerhetok.
Annak az eredmenyevel es ertekelesevel- ha nem a mentorok fogjak a
valaszokat diktalni - szerintem legalabb 3 hetig lehetne erdekesen
megtolteni a kozeleti oldalakat.
Nos?

Sanyi