[Kepviselok] [Fwd: koncert-terembérlés támogatás]

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 16., K, 11:41:19 CEST

Kedves Képviselők!

Ezt kaptam, de ez a Választmány hatásköre.
Ma még pontositják, hogy mekkora támogatást szeretnének!

Hello!

Selmeczi Dániel vagyok 3. éves fizikushallhgató. Egyetemünkün működik
egy keresztény diákkör (a Magyer Evangéliumi Keresztyén
Diáköszövetséghez (www.mekdsz.hu) tartozunk). Ennek a diákkörnek most
én vagyok az egyik vezetője. Ezzel a körrel tavaly megpróbáltunk
szervezni egy Gospel Kórus koncertet, a Kórus vezetője dr. Gergó
Lajos, aki IK-n docens (ha jól tudom, ebben az évben tanulmányi
dékánhelyettes is). A koncertre az ideális helyszín a Harmónia Terem
lenne, mivel csak itt lehet színpadot kialakíatni, és itt fér el sok
ember. A koncertet ingyenesen szerettük volna megtartani, de a
Harmónia Terem bérlése kb. 350 ezer ft, ha a rektor támogatja, akkor
180 ezer ft körül van. A rektor támogatta, de nekünk ennyi pénzünk sem
volt. Most a Harmónia terem le van foglalva november 23-ra, és
kérésünk megint a rektor előtt van, aki előreláthatólag támogatja,
mert tavly is támogatta. 90 ezer ft-ot nyertünk már pályázaton. Tehát
az a kérdésem, hogy van-e lehetőség rá, hogy a HÖK támogassa a
rendezvényt.

Előre is köszönöm válaszod,

Selmeczi Dániel

---