[Kepviselok] Tandíjtüntetés - beszámoló

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 17., Sze, 23:21:11 CEST

Na, nemrég jöttem meg a tandíjas tüntetésről, így röviden beszámolok
róla, hogy legalább egy kevés információ legyen itt a listán

Meglepően kevés TTK-ssal futottam össze, a Választmány támogató
határozatának ellenére a TTK HÖK-ből csupán egy-két emberrel sikerült
összefutnom. Ott volt a képviselők közül Mécs Anna, Sárközi Edit, Köhler
János és a végére Szenes Áron elnök úr is pár percre befutott.

A tüntetés békés volt, bár meglepően rövid volt a Minisztérium előtti
program. Beszélt a BRSZ elnöke, Maszlavér Gábor, majd pedig Miskolczi
Norbert a HÖOK elnöke. Beszédében többek között lemondásra szólította
fel a minisztert.

Palkó Tamás