[Kepviselok] Levelezőlista

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 18., Cs, 23:43:55 CEST

Huhh. Leizzadtam.

Rege vers, az igerem mert elveszem temaban:

Mostantol igerem, hogy becsukom a levelezoladamat es a lakat kulcsat jo
melyre elasom. Ha esetleg eztet megszegem, kovetkezmenyeit viselem. Ha az
viselem, hust nem eszem. Ha hust nem eszem, pocakom nem leszen. Ha pocakom
nem leszen, (hajam mar reg nem vagyon) szexepilem elvesztem. Ha azt
elvesztem, elveszem. Summa summarum, levladamat bezarom, eb tanacsat
fogadom.

ingyiribinyirriiiiiii ELTEEEEE.

feco

 Kedves Listatagok!