[Kepviselok] Levelezőlista

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 19., P, 04:25:11 CEST

Ave caesar,

amúgy szerintem vicces a szitu, hogy az EB tagok (már elnézést a
meggfogamazásért) pattognak, és igazából mást nem tehetnek, de hát ez a
dolguk (mármint, hogy rászóljanak az emberekre, és tényleg nem bántiból
mondtam), de én baromi jókat szakadok és végre életemben először szívesen
olvasok képviselő listát - ne vegyétek el ezt az örömet!!! :)

Alig várom a következő hazárdőrt :D

U.I.: persze,persze valójában mint kötelességtudó és felelősségtlejesen
gondolkodó képviselő mereven elhatárolódom minden a listát illető negatív,
esetenként obszcén megfogalmazású, ismeretlen, belső irritátorok által
küldött levelektől... ugyebár...

Atesz voltam, a Zen Buddhista