[Kepviselok] GB velemenyek

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 22., H, 14:17:39 CEST

Ónodi Ferenc László írta:
> Hey!
>
> Tessek irni velemenyeket a Golyabalrol!
> Akar rosszakat, akar jokat. Mi az ami tetszett, mi az, ami nem.
> (A hosszu sorokat ne emlitsetek..:)
>
> Tovabbi reakciok itt:
>
> http://golyabal.elte.hu/forum.php
>
> pá, jo pihenest!
>
> feco

Na akkor először is a pozitívumok:
 - a fellépők - nagyon szkeptikus voltam a fellépők névsorát hallva, de
fantasztikus volt.
 - a gólyaprogram - eddig nem nagyon volt ilyesmi, és a nagy
szervezkedésben még erre is volt idő.
 - a szervezés - nem lehetett egyszerű, de úgy gondolom, nem volt nagy
para idén sem.
 - telt ház - asszem ehhez nem kell kommentár
 - security - nem a szokásos marcona alakok voltak, hanem jó fejek
 - FECÓ - asszem nagyon nagy köszönetet kell mondanunk neki, hogy
összehozta ezt a rendezvényt. Tudom, mondtam én már mást is Fecóról, de
asszem ő nagyobb vastapsot érdemel majd távozásakor, mint azt én kaptam
júliusban.

Negatívumok:
 - gólyabál jelleg - Ezen el kell gondolkozni, hogy ez a rendezvény
mennyire hasonlított egy gólyabálra. Többektől is hallottam, hogy ez
lényegében egy Kosheen koncert volt. És azt lehet feltenni kérdésnek,
hogy tényleg ilyen irányba induljunk el, vagy pedig legyen egy
lényegében kizárólag gólyák számára rendezett buli.
 - szervezői létszám - hát ez nagyon kevés volt, persze nehéz ezt
pontosan szervezni, és utolsó pillanatban embereket berángatni, úgy,
hogy lényegében a pénz ki van számolva.
 - épület - sajnos az épületünk berendezése nem alkalmas egy ilyen nagy
rendezvényre, nincs elegendő mosdó, nincs elegendő hely büfének,
ruhatárnak, stb.
 - tájékoztatás - ezen mindig van javítanivaló, mind a rendezvény előtt,
mind a rendezvény közben

Yeti