[Kepviselok] kimentés vol 2.

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 29., H, 13:32:07 CET

Kedves Áron!

Sajnálatos módon egyet nem értésemet kell kifejeznem a leveleddel
kapcsolatban, továbbá jelezném, hogy nem az általam vázolt problémát
reagáltad le. A felügyeletem alatt működő szakterületen zajló
információáramlással eleddig nem volt probléma, amit kifogásoltam, a
udvariasság hiánya irányomban, mint választmányi, szavazti jogú tag, és
mint érintett egyben.

Ahogy én minden esetben kikérem a szakterületi tagok véleményét a szacs
ülés időpontját illetően, úgy ezt részedről nem tapasztaltam, bár ez
nevelés és legfőképp önnevelés tárgya.

A személyeskedést félretéve, amennyiben úgy véled nem foglalkozom eleget a
szakterület rendezvényekkel és a szakterületen zajló eseményekről (de
valószínűleg ez a megjegyzés részedről sem lehetett komoly) ez esetben
szívesen látunk a soron következő SZACS ülésen, ahol szem- és fültanúja
lehetsz egy olyan fajta munkamegosztásnak, amelyben a koordinátor nem
kívánja egymaga "elvinni a pálmát", hanem segít a szacs tagoknak abban,
hogy hozzá hasonló (ha nem komolyabb) rutinra és tapasztalatra tegyenek
szert.

Kívántam volna érvelni és kiállni Máté és a pályázata mellett, hiszen
magam is hozzájárulok a rendezvény megvalósulásához (gondolom a pályázat
ide vonatkozó részét olvastad) de ebbéli lehetőségemtől megfosztva éreztem
és érzem magam, így felháborodásom (függetlenül az egzisztenciális
problémáimtól) jogos.

További jó munkát, és kellemes szünetet mindenkinek!

Atesz - aki csak egy barátibb hangvételű HÖK-öt szeretne, és azt, hogy
Áron általában a feltvetett problémára reagáljon.

U.I.: remélem nem bánod, hogy a listán reagáltam le

----

Kedves Attila,

szakterületed aktív tagjával, képviselőjével, Bodó Mátéval egyeztettem,
ez az az időpont, amikor tudjuk tárgyalni a rendezvényeket (tardosi
kirándulás, avató).

A sokat emlegetett információáramlásért a szakterületeden te felelsz.
Teljesen indokolatlan a felháborodásod.

A választmányt szükséges volt összehívni, hogy a nevezett programokat
támogathassuk. Ez volt a megfelelő időpont (nincsenek már órák).
Természetesen fel lehet háborodni, és más elfoglaltságra hivatkozni, ami
nem a hallgatói önkormányzatos munkád, nem hallgatói, tanulmányi
kötelességed.
Természetesen lehet emiatt kimentést kérni, elnapolni stb.

És természetesen arra sincsen szükség, hogy a környezettudományos
programokat támogassa a HÖK, hiszen ezek a rendezvények nem érnek
annyit, lévén nem is foglalkozol velük.

Személy szerint inkább tartottam mindig is fontosabbnak, hogy egy jó
program, szakmai kirándulás vagy akár közösségépítő buli megvalósuljon,
annál, hogy minden "időben", "jóelőre" be legyen terjesztve. Ezért én ha
kell összehívom akkor a választmányt, amikor szükséges és nem a te egyéb
elfoglaltságodhoz igazítom.

Szükséges lenne tárgyalnunk a Nyúzos ösztöndíjakat, mivel a jövő hét
szünet, és utána mennének az utalások. Természetesen Neked ezt sem kell
tárgyalnod, hiszen nincsenek környezettanos újságírók.

Esetleges kimentést a hoktitkar at ttkhok.elte.hu elektronikus levélcímen
lehet kérni.

Hozzáállásod és az a stílus, amivel társul, elfogadhatatlan.

Üdvözlettel:

-- Szenes Áron elnök ELTE TTK HÖK

--
Ferenczi Attila