[Kepviselok] beígért lemondás

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 2., V, 18:08:58 CEST

Titsztelt Képviselők!

Ahogy azt már a megválasztásomkor is jeleztem, szeptemberig tudom
vállalni ezt a tisztséget. Ez a határidő most eljött.
Bár lehet hogy erre a levélre nincs is szükség mivel megválasztásom
azzal a kitétellel történt, hogy csak Szemptemberigcsinálom, de ezt majd
az EB eldönti!
Kérem az Elnököt hogy mihamarabb hívjon össze Küldött gyűlést ahol a
Képviselő testület el tudja fogadni lemondásom, és új jelentkező esetén
a választást is meg tudja tartani.
Alakuló küldöttgyűlésen hárman jelezték nekem indulási szándékukat,
közülük egy még mindig így gondolja, felkészítését bárkinek elvállalom
amennyiben kéri.

Köszönettel:
Guber Tamás

--