[Kepviselok] Választmány Wars: The new pályázat

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 3., H, 19:56:02 CEST

Tisztelt Választmány!

A matekos gólyanapok keretein belül idén is megrendezésre kerül a TTK
bármely hallgatójának nyitott, a mentorcsoportoknak kifejezetten
reklámozott Teadélután.

A rendezvény szeptember 3-án 12.00 - 19.00-ig, szeptember 4-én
13.00-17.00-ig tart. Ezalatt a Matekos múzeum játékaival lehet játszani,
illetve korlátlan menyniségben lehet teát, zsíros és lekváros kenyert
illetve kekszet, sütit fogyasztani.

Pályázatunkat 30.000 Ft-ra nyújtjuk be. Az ezen összegért vásárolt
étel-ital fedezi a két nap alatt megforduló hallgatók igényeit.
Pályázatomhoz, szeptember 5-én szerdán mellékelem Ferenczi László
teadélután felelős beszámolóját. Kérem a pályázat elbírálását, Ferenczi
László beszámolójának esetleges szóbeli kiegészítése után ejtse meg a
választmány. A 30.000 forintról szóló számlákat 4-én eljuttatom a
gazdasági biztosnak, azok fénymásolatát a választmányi tagok az ülés
napján megkapják.

Minthogy a pályázat esemény utáni utólagos pályázás, ezért kérem a
választmányi tagokat, hogy az esetleg figyelmemet elkerülő szempontokkal
keressenek meg, hogy ezzel a választmányon lehetőleg már ne legyen
probléma. A gazdasági biztost és az elnököt tájékozattam ma a pályázatról,
szóbeli tájékoztatásom alapján nem találtak kivetni valót.

Magyar Róbert
pályázó