[Kepviselok] álom 08-28

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 4., K, 00:29:01 CEST

Jelentem, a tabori orvos szinte keszen van az uj csatater kiepitesevel...

Szerda reggeltol mar a csata reszletei itt lesznek lathatoak:

http://fesztival.elte.hu

(MEG NEM!!:)

Elokeszuleteink, demoralizalo hatasu propaganda anyagaink mar a seregunk
ujabb gyozelmenek szolgalataba allitjak az eroinket...A kitartas, munka es
a sok izzadt, dagadt HOK-os testek egymasnak feszulese, a 3 alkalmas EXIT
megjelenes, a 40.000 db szorolap, a 2.700 plakat, 5.000 db kiadvany, 3
orias molino es egyeb militarista csapasok megteszik hatasukat.
Seregunk buszke fovel varhatja a csatat. Csak legyenek elegen a seregben.
Az orvoson nem mulik.... Legfeljebb kesziti a kovetkezo harcmezot...es a
kovetkezot, hiszen a csatak izebe belekostolt, a ver szagat megerzo
sereget mar mas nem elegitheti ki...legfeljebb a toborzason valo
hepajkodas es lederkedes. Hiszen ezert sereg a sereg.

fec