[Kepviselok] Küldöttgyűlés

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 7., P, 12:53:19 CEST

Tisztelt Ellenőrző Bizottság,

a "lehető legrövidebb időt" én nem úgy értelmezem, hogy egy ésszerűtlen,
elkapkodott időpontban legyen, esetlegesen határozatképtelenséggel.
Ennek megfelelően egyeztetéseket folytatok a tisztségviselőkkel és
képviselőkkel is, amit már a mentorkoordinátor lemondása előtt
megkezdtem, a választásokkor megtett ígéretemhez híven.
A hangsúlyt nem a lemondás elfogadására, hanem a betöltetlen
tisztség(ek) megválasztására helyezném.
Tisztelettel megköszönném továbbá, hogyha a levél küldője (küldői) nevét
(nevüket) is kiírná (kiírnák), főleg amiért ezt a tisztséget többen is
bírják.

A képviselőknek jelzem, hogy a küldöttgyűlés tervezett kezdési időpontja
a fent említettek értelmében, jelen állás szerint, szeptember 25-e, 18:00.

Szenes Áron
s.k.

--
Szenes Áron