[Kepviselok] (nincs tárgy)

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 7., P, 14:40:45 CEST

Kedves Áron!

Mivel a lemondás óta semmi jele nem volt annak, hogy tervezted volna a
Küldöttgyűlés összehívását, így szükségesnek éreztük ennek az
emlékeztetőnek kiküldését. Örömmel fogadjuk, hogy már megtetted az első
lépéseket ennek irányába.

Az előző levelet pedig egyetértésben küldtem ki a többi taggal (a tagok
nevét pedig az önkormányzat honlapjáról lehet elérni). Mivel a hasonló
leveleket a bizottság elnöke szokta kiküldeni, ezért írtam alá az egész
bizottság nevében. Elnökválasztásra a ma 17:00-kor tartandó ülésünkön
kerül sor.

Ellenőrző Bizottság
(Lengyel Zoltán s.k.)