[Kepviselok] beiratkozás és egyebek

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 7., P, 17:52:03 CEST

Sziasztok!

Nekem sajnos nem voltak ilyen élményeim, csak rohangáló hökösöket láttam.
Esetleg aki látta, tudja, vagy ismer olyat aki tudja, hogy hova kerültek a
beiratkozásra elvitt irodaszereink (ollóK, celluxtépő, filcek, stb.) és
szeretné is használni őket a jövőben, az kérem szerezze vissza. Köszönöm!

Van pár örvendetes dolog amit megosztanék veletek:

Köszönöm Robinak, hogy elvitte a matekos cuccokat az irodából, én is
atvittem mindent, ami nem volt idevaló. A tátongó ŰR helyén van két
szekrény táskáknak és "itt hagyom, majd elviszi" (,de nem hetek múlva)
dolgokat. Használjátok!

Mivel átvittem voltam a raktárban is, de majdnem mégsem, ugyanis alig
tudtam bemenni nem nyílt az ajtó. GT-s cuccokba ütközött az ajtó. Ha
valaki/valakik szeretnék később is megtalálni a raktárban tárolt
tárgyakat, javaslom valamikor rakjatok rendet, mert rendezvény előtti
napon már nem fogtok semmit sem megtalálni.

Fakkok beüzemelve használjátok, hetente többször pillantsatok bele.
Időnként javasol üríteni őket, hogy észrevegyétek az új papírokat.

A tisztságviselői fakkok mellett van egy üzenőfal. Üzenetet ott hagyhattok
az elnöknek, elnökhelyetteseknek, biztosoknak, főszerkesztőnek. A
többieknek ott a fakk. Akiknek van üzenőfala rendszeresen figyeljék.

Azt hiszem ennyi. Talán.?!

Üdvözlettel:
Végh Tamás