[Kepviselok] lapterv, lapindito(holnap6), nyaminyami

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 9., V, 15:53:51 CEST

Kedves régi és új nyúzosok és drága hökösök!:)

Először is mindenkinek kötelező jelleggel ajánlott a
HOLNAP 6 ÓRAKOR kezdődő LAPINDÍTÓ a DÉLI HALIBAN!
(bocsi, hogy csak most szólok, de a hétvégi szerkesztés rendesen
elhavazott. De várhatóan minden lapindító hétfőn 6 órától lesz -a jövő
heti feltehetőleg pont nem, de arról majd írok. szóval számítsatok minden
hétfőn lapindítóra!)

Íme a jövőheti (3502) lapterv:
(megjelenik szeptember 19-én (szerdán), lapzárta szeptember 13
(csütörtök), szerkesztés szeptember 14-15 (péntek-szombat))

1. címlap (dr. Homonnay Zoltánról)
2. főszerkesztő szoknyaszéle (by Lede:) + impresszum, tartalom
3-4. Interjú dr. Homonnay Zoltán oktatási dékánhelyettessel (Csanna) +
Kari Tanács tudósítás (?)
5-6. EHÖK elnökválasztás (tudósító: Pityu(sudáristvánákos), fotó:
Kárpáthegyi Peti)
7. Lágymányosi Portré: Emlékezés dr. Hámor Gézára (?)
8-9. Faliújság
10. Sport: 2 hasáb Marci, 1 hasáb Critical Mass beharangozó (Vályi Kriszta)
11. TTT (Természet-Tudomány-Technika): Kutatók Éjszakája beharangozó (?)
12. Helyvektor(új rovatvezető: Cseke Laci - cseke.l at gmail.com) : boráros
borozás (Kamirán) + főzőcske
13. Kultúra + Négyeshatos ( új rovatvezető: Kiss Andi -
andikiss at freemail.hu)
14. mozizóna
15. rejtvény
16. EEN plakát

Tehát elvállalásra váró feladatok:
(Értelem szerűen a ?-ek helyén még kiadó a feladat, de azért összegyűjtöm
egy kis kommenttel)
- Kari Tanács tudósítás: jó volna, ha valaki minél hamarabb jelentkezne,
mert fel kell készülni az anyagokból. A KT szerdán délután 2-től lesz. Azt
szeretném, ha valaki olyan menne, akinek vagy van tapasztalata közéleti
cikkek írásában, vagy viszonylag otthon van a tanulmányi és egyéb
ügyekben. (De nem kell megijedni, lesznek hozzá előre küldött anyagok, és
lesz segítő is a megírásnál)
- Emlékezés dr. Hámor Gézára: infó itt: http://www.elte.hu/hir?id=NW-214 .
Azt szeretném, hogy aki elvállalja, az mindenképpen keresse fel a
tanszéket, és készítsen ott interjút Hámori tanár úrról egy hozzá közel
álló professzorral.
- Kutatók Éjszakája: szerintem ez is nagyon jó kis feladat (mint az előző
kettő is), nyilván a TTK-n tartott programokat kellene leginkább
hangsúlyozni, de az egész eseményt bemutatni. Esetleg ha van olyan, aki
már tavaly is beleszagolt ebbe a rendezvénybe, az mindneképpen vállalja
el, de ha valaki nem volt, de szívesen megírná, az is jelezze (infó:
http://www.kutatokejszakaja.hu)

A lapindítón ezeken kívül külön fogunk beszélni a Kulturális mellékletről,
így akik szeretnének abban aktívan dolgozni, azok mindneképpen jöjjenek el
holnap. Ha nem tudnak, akkor pedig írjanak e-mailt, hogy mit csinálnának
szívesen (interjú, zene, film, könyv, színház, kiállítás stb).

Ezen kívül, aki csak szóban jelezte nekem, hogy mikor jönne szerkeszteni,
az írja meg e-mailben is, hiszen réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban
kilyukadt az agyam:)
(a jövő hét már betelt, úgyhogy, aki ott nem lesz, de szeretett volna
("érkzési sorrend" alapján írtam be), az jelentkezzen máshova!
http://szerk.on.hu

Bocsi, hogy megint egy "picit" hosszú voltam:)

Mécs Anna
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
tel.:(30) 518 5138