[Kepviselok] Emlekezteto modositas - Elutasitas

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 11., K, 16:37:00 CEST

T. kepviselok!

A valasztmanyi emlekezteto modoisitasat elutasitom!

Mint valoszinuleg ti is tudjatok (es mivel a levlistat olvassatok,
tudjatok), ezen a heten zajlik az EHOK elnokenek megvalasztasa.

A mult heti valasztmany elott azt az informaciot kaptam, hogy Cseszregi
Tamas mellett Nagy Simon is jelolt lett.
A valasztmanyon ezt jelentettem be, akkori informacioimnak megfeleloen.
Ezt a valasztmanyi emlekzeto is rogziti.

A mai napon Forgo Melinda tajekoztatasa alapjan kiderult, hogy Nagy Simont
egyik hallgatoi onkormanyzat sem jelolte, igy az en informacioim
valotlanok voltak. Ez azt is jelenti, hogy a mai valasztmany jeloltkent
NEM fogja ot meghallgatni.

A teljes kephez hozzatartozik, hogy a hir valosagtartalmat en sem
ellenoriztem, amit levezeto elnokkent meg kellett volna tennem. Emiatt ugy
erzem, en is meg lettem vezetve.

Elnezeseteket kerem a pontatlan tajekoztatasert!

Onodi Ferenc
altbiz