[Kepviselok] Fizika_SZACS

joey at ttkhok.elte.hu joey at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 12., Sze, 17:11:04 CEST

Bocs, ha mégegyszer megkapod!

Tisztelt Mindenki, de Főleg Fizika Szakterületi Képviselők!

Ezennel összehívom a Fzika Szakterületi Csoport ülését szeptember 12-én (ma:)
este 18:30-ra, találkozó az É.T. bejáratánál, a földgömbnél(valszleg az
épületben maradunk)!
A SZACS tagok megjelenésére feltétlenül számítok, aki nem tud itt lenni,
már nagyrészt jelezte! Ezen kívül minden kedves érdeklődőt szeretettel
várunk!

(Elnézést, hogy csak most küldtem ki ezt a levelet, de egészen mostanáig
nem volt biztos, hogy megfelelő ez az időpont! A SZACS tagokkal
egyeztettem.
Legközelebb, biztos, hogy jóval előtte kiküldöm!)

Tervezett napirend:

1. Őszi féléves tervek, programok, és azok költségvetése
2. Nyílt Nap
3. Fizikus 'SKÜ(tájékoztató)
4. Kapcsolatok más szakterületekkel
5. Egyebek

A napirendi pontok még változhatnak...

ui: az ülés után kötetlen beszélgetés, esetleg iszogatás!

üdv.

Harangozó József Gábor
fizika szacskó