[Kepviselok] SZACSKO-k, FONTOS!!!! - ver02

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 13., Cs, 12:37:48 CEST

T SZACSKO-k!
Az alabbi, golyatanc felhivast KULDJETEK KI LEGYSZI a 2007-es golyalistakra!
Mivel en nem vagyok rajtuk, en nem tudom kikuldeni:)

Koszi, ja es SOS!!!!

OFL
altbiz, onekntes golyabal organizator...vagy mi.

____________________________

Kedves fél-, fa- és gólyalábúak!

Remélem tisztában vagytok vele, hogy egy kötelező tanegységről
elfeledkeztetek! De nehogy elkezdjétek gyorsan berepíteni az ETR-t az
ablakotokon, és a TO-n se dörömböljetek éjjel 2-kor, hiszen ott
garantáltan nem fognak segíteni.

Inkább olvassatok tovább...

Kurzuscím: GÓLYATÁNC
Kurzus kód: gyeremerazjóTTK007
Ciklus: 2007-2008-1
Tervezett max. létszám: sok jó gólya kis helyen is elfér
Jelentkezettek: legyél te az első!
Órarendi kód: gólyabál007
Óraszám: Heti 2 óra
időpont: szeptember-október
Kért hely: Gömb aula
Kurzus típusa: gyakorlat
Meghirdető tanszék: TTK HÖK Táncológia Tanszék
Mintaegység cím: Gólyatánc 1 BSc

Oktató: Nádas Katalin

Megjegyzés:

Gondolom mindenki régen bevéste a naptárába, hogy 2007. október 19-én
halaszthatatlan Gólyabálozásra lesz hivatalos!
De egy gólyabál sem gólyabál nyitótánc nélkül. És természetesen nektek,
gólyáknak kell gyönyörű fehér habos-babos ruhában és férfiasan fekete
öltönyben végiglejteni a Gömb aulán. Ám senkinek sem árt begyakorolni
azokat a bokatörő lépéseket, mielőtt a nagyérdemű elé áll. Éppen ezért
szinte minimális összegért (ruhakölcsönzéssel és tánctanítással együtt
maximum 3000 forintért) kiokítunk titeket a nyitótánc minden lépéséről!

A próbák idopontjarol meg nincsen pontos info, de 2007. szept. 19-en,
deltol kiirjuk a TTK Hallgatoi iroda ajtajara!

Jelentkezzetek a seramunn at freemail.hu e-mail címen Nádas Katinál,
szept.21-ig!

Udvozlettel:

A szervezők