[Kepviselok] Fogadas - Osszetartas II.

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 13., Cs, 16:13:39 CEST

Hello.

Itt ujra en.
Mar annyit irok, hogy lassan az ITK hivatalos spammerkent fog
nyilvantartani...hehe

Szoval, jon az OSSZETARTAS II. - ujabb felvonas.

Mint irtam es mondtam is nektek, 2007.09.18-an, kedden este, mondjuk 20.00
oratol egy kis privat osszejovetelt szervezgetunk.Meg egy egyetemi
napokat, de ez lenyegtelen:)

Ezen bemelegitunk az esti BULI-ra (PASO koncert) illetve koszontot mond
Szenes "Szenesnek all a vilag" Aron, a TTK HOK elnok is :)
A belepojegyen felul (800 ft) a bemelegites arat a rendezveny szervezoi
alljak.

Mi varhato:

-sor
-pezsgo
-udito
-pogacsa

Jatek, mokacagas, HOK kepviselok. Ennyi.

2007.09.18., 20.00 ora. Gyere el!

FIGYELEM! Extrakent megismerhetitek a TTK HOK 2007-2008-ra tervezett PR
dolgainak tervezetet, valamint a csapatepites-osszetartas tovabbi
programelemeit is.

Udv (es varunk minden kepviselot!!)

OFL
altbiz