[Kepviselok] helyreigazitas Meszaros Csaba lelki udveert

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 17., H, 13:16:49 CEST

Kedves nyúzosok, tisztelt képviselők és IMÁDOTT MÉSZÁROS CSABÁM!

Szörnyű vétek terheli lelkem, így a megtisztulásért írom e sorokat. Azt
merészeltem sejtetni előző levelemben, hogy AZ NAGY MÉSZÁROS ÚR AZ NAGY
MÉDIACSOPORTJA esetleg nem él annyira már. Ezúton szeretném kiegészíteni
soraimat:
A MÉDIACSOPORT ÉLT, ÉL, ÉS ÉLNI FOG!
Idézném uram s teremtőm szavait: "Tényleges tag csak én vagyok, de több
virtuális tagja is létezik."
Én és a képzeletbeli barátaim meghajolnak Magicman nagysága előtt, és
könyörögnek bocsánatáért!

Tisztelettel:
Mécs Anna
főszerkesztő