[Kepviselok] o, lo, olo, molo, amolo, szamolo, eszamolo, beszamolo!

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 18., K, 19:25:24 CEST

Mélyentisztelt Képviselők!

A beszámolómat mint főszerkesztő, mint képviselő és mint mentor írom,
remélem nem baj, ha nem szedem külön, mert az elég lehgetetlen lenne!

- jártam EHÖK-ös vezképzőn
- Gólyanyúzt szerkesztettem
- az EFOTT-on rontottam a levegőt, és kicsit besegítettem
- gólyatáborszervezésben is részt vettem (legnagyobb hasznomat az
elmebeteg feliratok gyártásánál lehetett venni:)
- mentortáborban okosodtam (és utolsó hajnalra rájöttem, hogy türkiz
házban laktunk)
- részt vettem és picit a szervezésbn segítettem az év első szacsűlésén
(éljenek a matekosok:))
- gólyatáborban mentorkodtam
- illegálisan tüzijátékot néztem az ELTE-n:)
- Robi szülinapjára fecsekalsót festettünk (S)zacskó-tartó felirattal (az
elmúlt időszak legfontosabb eseményeként említem e mozzanatot)
- az év 2. szacsülésén vettem részt (még mindig éljenek a matekosok)
- a Matematikai Intézet vezetőivel beszélgettünk (és természetesen az
Intézeti Tanácson is részt vettem)
- 3 lapindítót tartottam, mindegyiken nagyon sokan és nagyon aktívan részt
vettek
- rengeteg új embert elkezdtem bevonni a Nyúz munkájába, átlagosan napi 2
ember jelentkezik a HÖK honalpra feltett hirdetésemre
- (régi)újításokat indítottunk el: Kulturmelléklet már nagyon
körvonalazódik, az új honlap is nemsokára elkészül (tervbe van véve, hogy
fotógalériát, videókat, csak online írásokat is felteszünk)
- a beiratkozásnál segítettem, mentorkodtam utána, rengeteg e-mailre
válaszoltam nem csak a gólyáimnak
- időben megjelentettem az első számot(bibibe:)
- interjúkat készítettem
- részt vettem az első HÖK-ös összehozós bulin
- életem nagy részét a Déli Hallgatói Iroda elragadó falai között
töltöttem az elmúlt hetekben
- aktívan kirándultam a geo-bio kocsmatúrán:))
- fél óra múlva ott leszek a második HÖK-ös összehozós bulin

Elnézést a rengeteg felesleges momentumért, de kell valami, amit majd az
unokáimnak is mutogathatok:)

nagyonközeljövő:
- holnap jön a következő Nyúz!:)

Köszönettel, tisztelettel, miegyébbel: