[Kepviselok] Beszámoló

Pataki Zoltán zozika at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 18., K, 22:58:47 CEST

Tisztelt KGy!

Újdonsült képviselőként küldöm első beszámolóm, remélem nem hagyok ki semmit.
Részt vettem záró KGy-n mint megfigyelő, és ezt követően HÖKös
vezetőképzőn. Az alakukón sajnos terepgyakorlat miatt nem tudtam maradni.
A nyár folyamán, mint "külügyi bizottsági" tag, ismerkedtem a külügyes
munka mibenlétével, külföldi ösztöndíj és szakmai gyakorlati
lehetőségekről tájékozódtam.
Résztvettem a Bódvarákói gólyatáborban, mint alszervező. A
csapatversenyben voltam állomásfelügyelő.
Igyekszem megfelelni tanulmányi bizottsági kinevezésemnek, folyamatosan
tájékozódom a szakomat illető tanulmányi kérdésekről, és intenzíven
továbbítom az információkat szaktársaimnak.
Részt vettem a HÖK összemelegedő partyn Robinál, és győztünk a csapattal
műveltségi vetélkedőben :-)
Főszerkesztettem az EEN programfüzetet, és a Környezettudományi Klubbal
részt is veszek a rendezvényen (bár az utóbbi nem tartozik szorosan a
HÖK-ös munkához).
Holnap pedig részt veszek életem első KTGy-jén. Remélem sok tapasztalattal
gyarapodok majd a tanulmányi munkát illetően.

Ennyit tudtam felidézni tevékenységemből, remélem nem volt haszontalan
megválasztásom.

Üdv: Zozi

--
Pataki Zoltán