[Kepviselok] beszámoló

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 22., Szo, 17:15:28 CEST

Sziasztok!

A tisztségviselői beszámolóm röviden.

Segítettem a HÖK képviselők, tisztségviselőknek a gazdasági kérdésekben
választmányon, és általában is.

Okosodtam sokat gazdasági témákban az EHÖK vezetőképzőjén.

Az utalványrendeletek időben elkészültek, sikerült szinte az összes
problémásat elintézni.

Augusztusban rektori ellenőrzés volt, ebben a kötelezettség-vállalásokat
vizsgálták. Ezért rendbe raktam a 2006-os gazdasági iktatást, pár nap volt
csak.

Most pénteken jön a következő felvonás, még egy nagyobb szabású
ellenőrzés, most ez fogja minden energiámat lekötni.
Emlékeztetők,Iktatás,Szerződések,Leltár...

A képviselői beszámolómmal együtt mutat valamit, ide csak a legszigorúbban
vett tisztségviselői teendőimet írtam le.

Kérdéseiteket várom a küldöttgyűlésen!

Minden jót!

Jancsó Tamás
ELTE TTK HÖK