[Kepviselok] beszámoló - lőttem pár csőből.

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 22., Szo, 17:24:52 CEST

Sziasztok!

És akkor itt a képviselői beszámoló.

Az alakuló küldöttgyűlés óta a következő helyeken voltam, dolgokat csináltam:

Július

EHÖK vezetőképző – Sarlóspuszta
A gazdasági-szervező szekció munkájában vettem részt.

KolHök vezetőképző – Soltvadkert
Főleg az aktuális ppp-s koli felújításokkal foglalkoztunk.

EFOTT Debrecen – ELTE sátor
Pár száz földrajzi totó kitöltetése, javítása, pakolás.

Kari tanács
Az első az életemben, jó volt… :)

Augusztus

4-5. Mentortábor – Parádsasvár
Előadást tartottam a mentoroknak a kollégiumokról.

6-18. Macedónia, Albánia, Montenegró, Horvátország, Bosznia-Hercegovina
geográfuskodás

18-19. Matekos gólyatábor – Bodajk
Megfigyelés , buli

22-24. Geo-Bio gólyatábor – Bódvarákó
Pici segítség, mulatozás, túrázás.

KCSSK 360 TTK-s kollégista szobabeosztásának elkészítése. Pár napos vicces
kis munka, pár embernek nem tetszett, ők utálnak, annál többnek tetszett,
ők szeretnek. :)

augusztus 30 - szeptember 2.
Kollégiumi beköltözés koordinálása, segítése.
Szeptember

6. Választmány
Pénzügyi okoskodás, tanácsadás :)

7. Összetartás grillparty – Angyalföld
Élmény volt köszi Fecó és Robi!

10. Intézeti tanács – szavazás

10. EHÖK elnökségi ülés – Áron helyettesítése

11. Választmány
Pénzügyi okoskodás, tanácsadás

12. Kari tanács
A második, ez is jó volt.

12. EHÖK elnökválasztó küldöttgyűlés
megfigyelés, utána ismerkedő este... :)

14-15. TÁTK gólyatábor
Campus Agreement ápolása

18-20. ELTE Egyetemi Napok
Zenekari koordinátor. Három nap alatt, kb 50 kilóméter megtétele.
Mindenkitől elnézést szertnék kérni, akiknek nekimentem rohanás közben,
akiket nem vettem észre, akikkel ingerültebb voltam az átlagosnál!

19. EHÖK elnökségi ülés – Áron helyettesítése

22. Beszámoló írás

Ezenkívül sokszor válaszoltam a hallgatók kérdéseire.
Mosolyogtam és kedves voltam a haliban.
És most nem adtam el egyetlen jegyet sem. :(

Hosszú lett...

Tommo