[Kepviselok] Képviselői Beszámoló

matyi at ttkhok.elte.hu matyi at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 23., V, 20:00:00 CEST

Kedves Képviselő Társak!

Íme a beszámolóm!

Szóval mióta megválasztottak, azóta voltam mentortáborban, voltam
gólyatáborban (egy kicsit még szervezgettem is), voltam a beiratkozáson,
megcsináltam az elsősök levelezőlistáját, folyamatosan továbbítom a
bioszk-ra érkező bio levlistákra küldendő leveleket!

Sok hallgató megkeresett, hogy mit, hogyan merre vegyen fel ETR-ben
tárgyakat, meg ilyesmi. Remélem hathatósan sikerült nekik segíteni!

Igen sok hallgatót rávezettem az Alaptámogatás, és Szociális támogatás
felvételének rejtelmeire, remélem sikerült nekik megoldani, amit meg
kellet!

Ezen felül elkezdtem a Nyílt Nap szervezésben is szervezkedni!

Néha még a képviselő listát is sikerült olvasgatni!

Viszont nem találtam még megfelelő jelöltet a Biológia Szakterületi
Koordinátor tisztségre! Nem mintha az én feladatom lenne, csak úgy mondom!

Asszem ennyi!

Kellemes szorgalmi időszakot!

Földi Mátyás
Biológia Szakterületi Képviselő

U.I.: Elnézéseteket kérem, hogy nem sikerült szombat 18.00ig kiküldeni ezt
a levelet, de hát ilyen az élet! További szép vasárnapot!