[Kepviselok] pontrendszer

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 24., H, 00:30:23 CEST

Sziasztok!

Kidolgoztam egy kicsit új pontrendszert, mivel a régebbiben az
értékelésnél nem volt igazán mozgástér, így nem lehetett érzékeltetni,
hogy egy-egy cikk mennyire sikerült jól. Így nagyjából megkétszereztem a
pontokat, viszont értelemszerűen az értékük kb. fele annyi lett forintban
számolva. De néhány helyen kicsit át is szabtam, ahol igazságtalannak
éreztem az arányokat.

Tehát:
1 pont 170 forintot ér.

Tördelés: 30-36
Olvasás: 25-30
(Vezető szerkesztés: 5000 Ft, ha a főszerkesztő esetleg nem tud ott lenni)
Címlap: 6-12
Interjú
+ Közéleti
  egész oldal: 14-20
  2 hasáb: 8-14
  1 hasáb: 6-10
Itt jártunk
+ Sport:
  egész: 6-14
  2 hasáb/3x3: 4-12
  1 hasáb/2x3: 2-8
TTT: 10-16
Négyeshatos: 2-6
Kultúra: 8-12
Helyveki: 5-8
Főző: 2-6
Mozi: 3-7
Rejtvény: 4-8
Fotózás: mennyiségtől függően, nem igazán tudom intervallumba zárni,
ráadásul, ha azokból kerül ki a címlap, akkor természetesen azt is
beleszámítva fogjuk értékelni

Lehet felháborodni, ha valakinek valami nagyon nem tetszik, várom az építő
jellegű kritikát, ha valami sokak szerint igazságtalan, akkor
természetesen változtatunk rajta!

Köszi:
Mécs Anna
főszerkesztő